ترخیص انواع لاستیک

ترخیص انواع لاستیک چطور انجام می شود؟ برای ترخیص انواع لاستیک به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

همانطور که می دانید شرکت آرمان ندا ترخیص در زمینه ترخیص لوازم یدکی سواری بسیار حرفه ای هستند و می توانند کلیه خدمات مربوطه را در زمینه واردات انواع تایر را برایتان انجام دهند.

شرایط ترخیص انواع لاستیک

هنگامی که یک تولید کننده یا تأمین کننده به دنبال وارد کردن لاستیک است، مهم است که چندین عامل را مورد بررسی قرار دهد. از آیین نامه گرفته تا وظایف حمل و نقل و مدارک مورد نیاز ، واردات لاستیک شامل اقدامات عملی بسیاری است.

ترخیص انواع لاستیک باید علاوه بر الزامات استاندارد واردات ، استانداردهای ایمنی وسایل نقلیه موتوری فدرال (FMVS) را رعایت کنند. گواهینامه ای که نشان می دهد تایر ها با FMVS ها مطابقت دارند ، باید در زمان واردات ارائه شود. از آنجا که تایر های وارداتی توسط وزارت حمل و نقل تنظیم می شوند، به اوراق قرضه گمرک نیز نیاز خواهد بود.

ترخیص انواع لاستیکوارد کننده ضبط (IOR) مسئولیت کلیه وظایف مرتبط با ترخیص سفارشی را بر عهده دارد ، از جمله اطمینان از اینکه کالاهای وارداتی با کلیه قوانین مربوطه مطابقت دارند. وارد کننده سوابق می تواند حمل کننده ، گیرنده یا شخص ثالث باشد. این بدان معنی است که وارد کننده مستقر ممکن است مسئول باشد ، اما در برخی موارد ، تأمین کننده خارجی IOR است.

بسیاری از واردکنندگان بی تجربه تصور می کنند که تأمین کننده خارجی همه جنبه های واردات را بر عهده دارد. در نتیجه ، بسیاری از شرکت ها با تعجب متوجه می شوند که باید هر کار را بر عهده بگیرند.

یکی از راه های تعیین اینکه آیا شما یا تأمین کننده با سابقه خواهید بود ، تأیید بی نظمی حمل و نقل است. کوتاه برای شرایط تجارت بین المللی ، طرح ریزی چه کسی مسئولیت وظایف و مسئولیت های مربوط به حمل و نقل و پاکسازی آداب و رسوم را بر عهده دارد. در کل ، ۱۱ ترتیب مختلف وجود دارد که مسئولیت های مختلف را تشریح می کند.

واردات لاستیک ماشین سنگین

این یک واقعیت شناخته شده است که لاستیک ها ، که برای سفرهای سبک یا سفرهای شهری تولید شده اند ، در هنگام مسافرت های طولانی و همچنین بار کاری سنگین به درستی کار نمی کنند. برای این اهداف ، بهترین گزینه ها لاستیک های سنگین می باشند که با هدف ارائه سفرهای جاده ای صاف که طولانی و دشوار است و در هر جاده ای کارامد تر هستند ، طراحی شده اند. در اینجا پنج ویژگی اصلی قبل از انتخاب لاستیک های سنگین با کیفیت در نظر گرفته شده است.

هندلینگ بهتر در جاده

یکی از بزرگترین مزایای ارائه شده توسط لاستیک های سنگین ، استفاده بهتر از جاده ها است. افزایش قطر تایر ها ، ارتفاع کلی تایر و کاهش نوسان لاستیک به جاده های دشوار یا ناهموار کمک می کند. ثبات کلی افزایش پیدا می کند.

ظرفیت حمل

یکی از بزرگترین مزایای داشتن این لاستیک ها ، افزایش ظرفیت حمل کلی لاستیک ها بدون تغییر اندازه چرخ است. لاستیک های سنگین دارای تایر های ضخیم تر هستند که می توانند ۲۵ درصد ظرفیت بیشتری نسبت به لاستیک های معمولی داشته باشند. بنابراین ، می توان از ظرفیت بیشتری که برای مسیر های طولانی لازم است انتظار داشته باشید.

پوشش و دوام بیشتر

یکی دیگر از ویژگی های این لاستیک ها برای سفرهای طولانی و وسایل نقلیه با وزن بالاتر ، پوشش و دوام بیشتر آنها را ترجیح می دهد. اینها لاستیک های مشخصی هستند که دارای منحنی تولید گرما کم و در نتیجه خرابی کمتری هستند.

بی صدا

یکی از بزرگترین مواردی که بسیاری از مشتریان با آن روبرو هستند ، صدای لاستیک ها به ویژه پس از مدتی است. این مسئله هنگام استفاده از لاستیک های سنگین کاهش می یابد زیرا کمتر دچار آسیب می شود. مواد اولیه مورد استفاده در این نوع لاستیک ها به کاهش چشمگیر سر و صدا کمک می کند.

خاصیت کشش و چسبندگی بهتر

تایر از استحکام بیشتری برخوردار است که ثبات و انتقال بهتر قدرت وسیله نقلیه را در سطح جاده تضمین می کند. همچنین به رسیدگی بهتر گوشه ها و همچنین واکنش سریعتر و کارآمدتر به چرخش های سولید کمک می کند. مقاومت کلی در برابر نیروهای اضافی و بارها نیز بیشتر است.

در حالی که درک ویژگی های فوق در هنگام خرید لاستیک های سنگین ضروری است ، همچنین لازم است که از سایر ویژگی ها آگاهی داشته باشید. به عنوان مثال ، کمی تحقیق در مورد برند های موجود و بررسی های آنلاین یا آفلاین آنها باعث افزایش کیفیت و دوام آنها می شود. به همین ترتیب ، داشتن دانش در مورد قیمت ها و کیفیت مربوط به این لاستیک ها ضروری است. در حالی که مشتری آماده مذاکره در مورد قیمت ها است ، مذاکره در مورد کیفیت لاستیک های سنگین هرگز به دلیل نگرانی های ایمنی و امنیتی هرگز نباید گزینه ای باشد.

بخشنامه جدید واردات لاستیک

فرآیند ترخیص کالا از گمرک با ثبت قبض حمل و نقل و فعالیت های متعاقب آن آغاز می شود. با این حال، قبل از اینکه شما (به عنوان یک صادرکننده) اقدام به ترخیص کالاهای خود از گمرک کنید، باید چند پیش نیاز را رعایت کنید.

پیش نیازهای اولیه عبارتند از کد صادرات واردات، کد نمایندگی مجاز ارز، حساب جاری برای اعتبار بازپرداخت عوارض و مجوز صادرات تحت طرح تشویق صادرات می باشد.

شما می توانید هر روز از یک باربری یا یک کارگزار برای انجام عملیات لجستیک کمک بگیرید. اهمیت حمل و نقل انواع تایر یا کارگزار گمرکی بی نظیر است. حمل و نقل یک صادرکننده می تواند با یک کارگزار گمرکی همکاری کند تا مشکلات مربوط به معامله صادرات را برطرف کند.

مراحل اولیه ترخیص انواع لاستیک از گمرک

خود ارزیابی

به عنوان یک صادرکننده، باید تکلیف اقلام صادراتی را خودتان ارزیابی کنید. تحت ارزیابی خود، از شما انتظار می رود که طبقه بندی صحیح، نرخ عوارض، ارزش انواع لاستیک را اعلام کنید و در هنگام ثبت قبض حمل و نقل، اخطار معافیت را به درستی ادعا کنید. اسناد تولید شده در این مرحله شامل فاکتور تجاری و لیست بسته بندی، فاکتور کنسولی، گواهی مبدا، گواهی بیمه و غیره می باشد.

قبض حمل و نقل

قبض حمل و نقل از طریق سیستم EDI گمرک هند (ICES) یا حالت غیر EDI در مورد پورت های غیر EDI تولید می شود. در قالب مقرر و به صورت تعریف شده و همراه با مدارک پشتیبان تشکیل می شود. ما به طور جداگانه روند تولید قبض حمل و نقل را به تفصیل توضیح داده ایم.

سیستم مدیریت ریسک

صورت‌ حساب‌ های حمل و نقل خود ارزیابی شده توسط سیستم مدیریت ریسک (RMS) بخش گمرک پردازش می‌ شود. پس از انجام، تأیید این گونه قبوض حمل و نقل برای اطمینان از صحت طبقه بندی، ارزش، نرخ عوارض، معافیت و غیره توسط مامور مربوطه انجام می شود که همچنین می تواند کالا را بررسی و آزمایش کند. از این رو، صورت‌ حساب ‌های حمل و نقل، پس از ثبت الکترونیکی در ICES از طریق مرکز خدمات یا ICEGATE، توسط RMS پردازش می‌شوند و بر اساس آن مرحله بعدی تصمیم ‌گیری می ‌شود. صورت‌ حساب ‌های حمل‌ و نقل یا برای تأیید یا بررسی، یا هر دو گرفته می‌شوند، یا به سفارش Let Export Order (LEO) داده می‌ شوند.

ارزیابی ثانویه ممکن است توسط افسر مربوطه حتی بدون پرچم قرمز RMS، با تایید قبلی حوزه قضایی گمرک انجام شود.

حسابرسی ترخیص پست

قابل ذکر است، بعد از اجرای RMS، یک حسابرسی پس از ترخیص (PCA) قبض حمل و نقل معرفی شده است. هدف از این کار بهبود سطوح انطباق و کاهش زمان ماندن محموله در صادرات کشور است.

مراحل نهایی ترخیص انواع لاستیک از گمرک به محض ورود کالا به اسکله

چک لیست

هنگام ورود انواع لاستیک به اسکله، متولی باید مقدار کالا را در پشت چک لیست تأیید کند. این چک لیست تایید شده توسط صادرکننده/CHA پس از دریافت کالا در محوطه بارانداز به همراه نسخه اصلی فاکتور، لیست بسته بندی و سایر اسناد مربوطه به مامور گمرک ارائه می شود.

تاییدیه

کارمند گمرک کالاهای دریافتی را تایید و همان را در سامانه به روز می کند. آنها همچنین یک کپی الکترونیکی از صورتحساب حمل و نقل را علامت گذاری می کنند و آن را به همراه مدارک اصلی که قبلاً ارسال شده اند به ارزیاب بارانداز تحویل می دهند.

معاینه

ارزیاب اسکله وظیفه معاینه را به مامور گمرک محول می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، هنجارهای معاینه و RMS می تواند توسط گمرک برای بررسی هر محموله صادراتی حتی تا ۱۰۰٪ بر اساس اطلاعات یا اطلاعات معتبر قابل دور زدن باشد. این در مورد محموله های فاسد شدنی نیز صدق می کند.

نمونه برداری

بر اساس دستور متصدی مربوطه، یک نمونه نماینده از محموله ممکن است ترسیم و آزمایش شود، یا برای بازرسی بصری، توصیف، ارزیابی و غیره تأیید شود.

اجازه صادرات سفارش

Let Export Order (LEO) سیگنال سبزی است که گمرک به صادرکننده پس از رضایت از تأیید و بررسی محموله به صادرکننده داده می شود. ما به طور جداگانه روند پیرامون  LEO را به تفصیل توضیح داده ایم.

بارگذاری

هنگامی که صحبت از پر کردن یا بارگیری محموله کانتینر می شود، متصدی پیشگیرانه گمرک نظارت پیشگیرانه را برای آن تضمین می کند و تأییدیه «محموله ارسالی» را روی نسخه صادرکننده از صورتحساب حمل می دهد.

مانیفست عمومی صادرات

خطوط نمایندگان ارسال باید قبل از حرکت، یک قبض حمل و نقل را از نظر مانیفست عمومی صادرات (EGM) به گمرک ارسال کنند. EGM به صورت الکترونیکی و همچنین دستی ثبت می شود.

استرداد عوارض

استرداد عوارض در حال حاضر در درجه اول به عوارض گمرکی در ورودی های مورد استفاده محدود می شود. با ثبت فرمت تعیین شده قبض حمل و نقل ادعا می شود.

ادعای بازپرداخت باید با مدارک مقرر همانطور که در قوانین بازپرداخت ۲۰۱۷ تعریف شده است همراه باشد. در صورت نقص ممکن است این ادعا عودت داده شود، اما به این دلیل حمل و نقل متوقف نمی شود.

به غیر از مدارک ذکر شده در سرفصل های مختلف، اسناد دیگری مانند گواهی بازرسی، قبض بارانداز و قبض انبار، اظهارنامه کنترل مقصد، بارنامه و غیره در طی فرآیند ترخیص کالا از گمرک تولید می شوند.

امروز قصد داریم به شما نشان دهیم که چقدر مهم است که یک شرکت حمل و نقل را پیدا کنید که بتواند شما را در فرآیند ترخیص کالا از گمرک راهنمایی کند.

کالاها هر روز صادر و وارد می شوند، اما برای اطمینان از رسیدن ایمن و به موقع به مقصد، لازم است یک شرکت لجستیک ما را انتخاب کنید که الزامات گمرکی قانونی هر کشور را درک کند تا این کار را انجام دهد تا فرآیند حمل و نقل روان و راحت انجام شود.

اگرچه ممکن است رویه ها و شرایط بسته به آداب و رسوم کشور متفاوت باشد، این فرآیند صرف نظر از اینکه محموله خود را به کجا ارسال می کنید، می تواند پیچیده باشد.

اگر ندانید که چگونه ترخیص کالا از گمرک محموله خود را به روش مناسب انجام دهید، می تواند تأثیر قابل توجهی بر رویه های تجاری و هزینه های عملیاتی شما داشته باشد.

در اینجا به این دلیل است که باید به یک عامل حمل و نقل با تجربه اجازه دهید شما را در فرآیند ترخیص کالا از گمرک راهنمایی کند:

شرکت ترخیص کاری با توجه به نیاز شما کار خواهد کرد

یک شرکت مخصوص ترخیص انواع لاستیک و حمل و نقل کالا که فرآیندهای گمرکی را می شناسد، می تواند مناسب ترین سیستم گمرکی را برای پشتیبانی از تجارت شما شناسایی کند.

مواردی مانند هزینه‌ها و محدودیت‌های زمانی شما را در نظر می ‌گیرد تا بهترین استراتژی ترخیص کالا از گمرک را تعریف کند و مطمئن شود که محموله‌های شما تمام الزامات قانونی آن کشور را به شیوه ‌ای مقرون به صرفه برآورده می‌ کند.

ارائه مشاوره

یک نماینده ترخیص انواع لاستیک می‌ تواند در مورد هر چیزی که باید بدانید، مانند مجوزهای واردات، طبقه ‌بندی، ارزش‌ گذاری، معافیت‌های عوارض و استفاده نهایی به شما مشاوره دهد. این امر به شما کمک می‌ کند تا درک بهتری در مورد سرمایه ‌گذاری شما و کل فرآیندی که محموله لاستیک شما قبل از رسیدن به مقصد نهایی طی می‌ کند، داشته باشید.

تمام اسناد را تجزیه و تحلیل خواهد کرد

لازم نیست نگران رسیدگی به تمام اسناد مربوط به فرآیند ترخیص انواع لاستیک از گمرک باشید. شرکتی که انتخاب می کنید باید مسئول تجزیه و تحلیل همه آن ها باشد، و تأیید کند که آیا شما اسناد مناسبی برای برآورده کردن الزامات کشور دارید و راه حل هایی ارائه می دهد که کاهش قابل اندازه گیری وظایف و بدهی مالیاتی شما را تضمین می کند.

از تاخیر در تحویل جلوگیری می کند

با توجه به اینکه تحویل به موقع یک نکته ضروری برای هر تاجر بین المللی است، این یکی از مهم ترین دلایلی است که شما باید شرکتی را انتخاب کنید که مسئول ترخیص کالا از گمرک محموله های شما باشد.

این مجموعه از قبل برنامه ریزی می کند و همه چیز مورد نیاز را برای تحویل کالاهای شما به مقصد نهایی در مهلت مقرر آماده می کند.

این مجموعه تمام تخصص در زمینه ترخیص انواع لاستیک از گمرک را دارد. تیم ما آماده است تا به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که تجربه حمل و نقل شما تا آنجا که می تواند راحت باشد. ما راه حل های تخصصی و سفارشی را ارائه می دهیم تا به بهترین نحو با نیازهای شما مطابقت داشته باشد! یا برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ترخیص کالا از گمرک با ما تماس بگیرید.

هر آنچه باید درباره صادرات شخص ثالث بدانید

وقتی به واردات و صادرات در ابتدایی ‌ترین معنایشان نگاه می ‌کنیم، آن‌ها بسیار ساده و بی‌ پیچیدگی به نظر می ‌رسند. با این حال، در حوزه لجستیک و حمل و نقل، واردات و صادرات با جزئیات زیادی لایه‌بندی شده است که برای هیچ تازه ‌کاری کار آسانی نیست.

خدمات EOR Exporter of Record و IOR Importer of Record برای کمک به همه افرادی که نمی خواهند به تنهایی با صادرات و واردات سروکار داشته باشند، وجود دارد. با این وجود، آگاهی از برخی مفاهیم اساسی این حوزه حائز اهمیت است.

برای این موضوع، در اینجا ما قصد داریم در مورد اینکه صادرات شخص ثالث چیست بحث کنیم. همچنین به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه خدمات رکورد صادرکننده (EOR) می تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.

صادرات شخص ثالث چیست؟

هرگاه یک فرد یا نهاد (صادرکننده) به نمایندگی از شخص یا شخص حقیقی دیگر (صادرکننده یا تولیدکننده) صادراتی را انجام دهد، صادرات شخص ثالث نامیده می شود.

  • آدرس‌ های هر دو نهاد وارد صورت‌ حساب حمل و نقل می ‌شوند.

قبض حمل و نقل باید آدرس سازنده و صادرکننده شخص ثالث (در برخی موارد EOR) را داشته باشد. این انطباق قانونی در قوانین گمرکی هر کشور کم و بیش یکسان است.

  • صادرکننده شخص ثالث سفارش صادرات را دریافت می کند.

این مهمترین جنبه صادرات شخص ثالث است. او (صادرکننده شخص ثالث) مسئول دریافت سفارش صادرات یا خرید است حتی زمانی که هیچ یک از موارد ذکر شده در سفارش را نداشته باشد. پس از اطمینان از سفارش صادرات از گیرنده خارجی، سفارش خرید داخلی را انجام می دهند.

  • FIRC به نام صادرکننده شخص ثالث می باشد

گواهی حواله داخلی خارجی (FIRC) سند قانونی است که نشان می دهد یک فرد یا نهاد خاص حواله ای را از خارج از کشور دریافت کرده است. در طول صادرات شخص ثالث، FIRC به نام صادرکننده (یا خدمات EOR) به جای سازنده/صادرکننده واقعی محموله ارائه می شود.

  • صادرکننده و تولید کننده شخص ثالث به ارز محلی معامله می کند

صادرکنندگان شخص ثالث یا EORs صادرکننده رکورد و تولیدکنندگان معمولاً به ارز محلی معامله می‌ کنند.

  • خدمات EOR به عنوان صادرکنندگان شخص ثالث

بله، خدمات EOR می توانند نقش صادرکننده شخص ثالث را ایفا کنند. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که یک تولیدکننده صادرکننده نمی‌خواهد درگیر پیچیدگی‌ها و تخلفات گمرکی و سایر نهادهای نظارتی مرتبط با صادرات شود.

اگر به دنبال نهادی هستید که بتواند سفارش صادرات را برای شما تهیه کند و بتواند با تمام مراحل صادرات سروکار داشته باشد، با خدمات صادرکننده رکورد (EOR) با تجربه تماس بگیرید. یا می توانید با ما ارتباط برقرار کنید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.

راهنمای جامع خرید چرخ و لاستیک برای واردات شما

می دانیم که چه چرخ ها و لاستیک هایی را بهتر است وارد کنیم. تمام اطلاعاتی را که برای یافتن چرخ‌ها و لاستیک‌هایی که بهترین تناسب با واردات شما را دارند، به شما می ‌دهیم. برای پیدا کردن چرخ‌ و یا لاستیک‌ها برای واردات، فقط این ۳ مرحله ساده را دنبال کنید.

مرحله ۱: در مورد اندازه و سایز و لوازم جانبی چرح و لاستیک اطلاعات کافی را به دست بیاورید و دقت کنید که چه نوع لاستیکی با چه سایزی برای واردات شما بهتر است. چرخ های جدید شما باید همان الگوی پیچ و مهره چرخ های اصلی کارخانه شما باشند، اما می توانید اندازه و افست متفاوتی را انتخاب کنید. به طور کلی، ما توصیه نمی کنیم که چرخی را بیش از ۲ اینچ بلندتر یا ۱٫۵ اینچ پهن تر از چرخ کارخانه خود داشته باشید.

مرحله ۲: در مرحله بعد، از ماشین حساب استفاده کنید تا اندازه لاستیک هایی را که بهترین تناسب را روی چرخ هایی که انتخاب کرده اید پیدا کنید. ماشین حساب می تواند لیستی از اندازه‌های تایرهایی را به نمایش می ‌گذارد که در نظر گرفته می‌ شوند تقریباً دارای تناسب کامل هستند، به این معنی که عدم دقت سرعت سنج، مشکلات ABS و غیره وجود دارد.

می توانید قطر، مشخصات و عرض لاستیک کارخانه خود را با نگاه کردن به کتابچه راهنمای مالک یا با نگاه کردن به علامت های بیرونی لاستیک های کارخانه خود بیابید.

برای ترخیص انواع لاستیک با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۴۱۶۱۳۴۹۰ تماس بگیرید.

09141613490