دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته یک انقلاب بزرگ برای نظارت بر مکان های داخلی و خارجی ایجاد کردند.. این دوربین ها بسته به نوع محیط بسیار متنوع هستند و کاربرد های وسیعی دارند. دور بین های مدار بسته شامل دوربین های آنالوگ، دوربین های دیجیتال و دوربین های تحت شبکه می شوند.

کاربرد دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته کاربرد های بسیاری دارند که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ کنترل کردن جرم و جنایت، در صورتی که از سارق یا مجرم خطایی سر بزند ضبط فیلم هایی که توسط دوربین مدار بسته انجام شده است کمک می کند تا پلیس در اسرع وقت شخص را شناسایی کرده و پیگرد قانونی لازم را انجام دهد.

هنگامی که مشکلات صوتی، حرارتی و انواع دیگر پیش بیاید سنسور های موجود در دوربین مدار بسته فعال شده و هشدار لازم را می دهند، در زندان ها و  مکان هایی که تحت نظارت است برای جلوگیری از خلاف و جا به جایی سلاح یا مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرند، حتی در مکان هایی که قابل دسترسی نیستند دور بین مدار بسته یک کمک کننده بزرگ به حساب می آید. به عنوان نظارت بر خیابان ها و شهر مورد استفاده قرار می گیرند، جهت شناسایی افرادی که سرعت غیر مجاز می روند، جهت جمع اوری امار ترافیک شهری و غیره… کاربرد دارند.

مراحل ترخیص دوربین مدار بسته از گمرک

از آن جایی که بعضی از افراد و یا شرکت های تجاری تمایل به وارد کردن انواع دور بین های مدار بسته دارند باید در نظر بگیرید که گمرک قانون استاندارد اجباری را برای دوربین های مدار بسته وضع کرده است و دور بین ها باید کاملا استاندارد باشند.

شرکت ((آرمان ندا ترخیص)) به عنوان یک شرکت بازرگانی بزرگ با چندین سال سابقه ی کاری موفق در زمینه ترخیص انواع کالا از گمرک مهارت و دانش کافی دارد در صورتی که قصد وارد و خارج کردن اجناس را داشتید به این شرکت مراجعه کنید و از تجارب آن ها بهره مند شوید. از جمله مواردی که هنگام ترخیص دور بین مدار بسته از گمرک باید به آن ها توجه کنید و شرکت          آرمان ندا ترخیص از تمامی آن ها آگاه است شامل موارد زیر می شود:

  • طبق تجربه ای که این شرکت دارد جهت ترخیص این کالا از گمرک امکان استفاده از ارز مرجع وجود ندارد.
  • هزینه های لازم جهت حمل و ترخیص این کالا از گمرک به صورت کیلویی انجام می شود.
  • و غیره

ترخیص دوربین از گمرک

  1. دوربین مدار بسته مینیاتوری
  2. دوربین مدار بسته با سیم
  3. دوربین مدار بسته بی سیم
  4. دوربین مدار بسته صنعتی
  5. دوربین مدار بسته بولت دید در شب مادون قرمز
  6. دوربین مدار بسته دام سقفی
  7. دوربین مدار بسته تحت شبکه
  8. دستگاه های NVR
  9. انواع برد در دوربین های مدار بسته AHD
  • دوربین مدار بسته با بدنه پلاستیکی و یا فلزی
  • دوربین مدار بسته دوربین عکاسی و فیلمبرداری را در بهترین شرایط ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن جا به جا و وارد کشور می کنند.

بعضی از افراد ممکن است به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از قوانین و بخش نامه های صادر شده از سمت گمرک ایران، به دلیل تفاوت ارزش و تعرفه و عدم اخذ مجوز های لازم  مشمول پرداخت مبالغ بسیار بالا، هزینه اضافی انبار داری و جریمه های گمرکی شوند در این حین کمک گرفتن از یک شرکت تجاری با نام آرمان ندا ترخیص می تواند بسیار کمک کننده باشد و از به وجود آمدن مشکلات احتمالی و یا هزینه های گزاف جلوگیری می کنند.

تعرفه ی کالا های فرهنگی و لزوم گذراندن تست استاندارد از جمله قوانینی است که هنگام ترخیص دور بین مدار بسته از گمرک باید در نظر گرفته شود. همکاری کردن با این شرکت به شما کمک می کند تا استاندارد را از مبداء تایید کنید و کم ترین اتلاف وقت را در گمرک کشور داشته باشید. تعرفه گمرک دوربین مدار بسته و ابزار و لوازم آن طبق سیستم های ارزش گذاری حساب می شود.

مجموعه آرمان ندا ترخیص

از جمله خدماتی که شرکت تجاری آرمان ندا ترخیص می تواند ارائه دهد شامل:

  • انجام کلیه تشریفات گمرکی جهت واردات و صادرات کالا
  • مشاوره در امور صادرات و واردات
  • ثبت سفارش و اخذ مجوز ها
  • اخذ گواهی استاندارد و بازرسی
  • ترانزیت خارجی و داخلی، حمل و نقل صادراتی و مرجوعی
  • حمل و نقل، تخلیه و بارگیری
  • پیگیری دعاوی حقوقی گمرک و مشاوره در زمینه حل اختلافات میان گمرک و صاحبان کالا

جهت مشاوره رایگان، برخور داری از خدمات این شرکت معتبر(آرمان ندا ترخیص) که ترخیص کالا و حمل و نقل آن را به صورت دریایی، هوایی  جاده ای، ترانزیت و ریلی انجام می دهند کافی است با این شرکت در تماس باشید.

09141613490