برای ترخیص رنگ پلی اورتان از خدمات چه شرکتی استفاده می کنید؟

همانطور که می دانید ترخیص رنگ یکی از مهم ترین کارهایی است که در گمرک انجام می شود.

شرکت ترخیص رنگ پلی اورتان

گروه آرمان ندا ترخیص از جمله شرکت هایی است که در زمینه ترخیص رنگ پلی اورتان فعالیت دارد. این مجموعه به عنوان بهترین شرکت ترخیص کالا در جلفا نیز شناخته شده است.

بدون استفاده از برخی رنگ ها نمی توانید سطوح چوبی را ماندگار کنید و دوام آن ها را افزایش دهید.

با استفاده از رنگ پلی یورتان می توان سطوح چوبی را در برابر شرایط مختلف محیطی و در آب و هوای مختلف محافظت کرد و همچنین ظاهر زیباتری را نیز به این نوع سطوح بخشید.

ترخیص رنگ پلی اورتان

رنگ پلی یورتان چیست؟

این یک نوع رنگ فوق العاده با دوام و غلیظ است که فرموله شده است به طوری که زنجیره های میکروسکوپی آن از مولکول های رزین آن را به شدت با یکدیگر پیوند می دهد تا زمانی که خشک شود.

نتیجه یک پوشش این است که بسیار در برابر آب، حلال ها، سایش و تاثیرات مختلف محیطی بسیار با دوام و مقاوم است.

برخی از پلی ها دارای روغن هایی هستند که چوب را گرم و به آن تُن کهربایی می بخشد. اگر می خواهید رنگ چوب را روشن نگهدارید لازم است تا از پلی های مبتنی بر آب استفاده کنید.

رنگ های روغنی و یا مبتنی بر آب؟ و یا هردو؟

محدودیت های انتشار VOC، توسعه جایگزینی برای پلی های روغنی را تحریک کرده است. قبل از خرید، ویژگی های مختلف هر نوع را در نظر بگیرید.

رنگ پلی یورتان روغنی: کمی متمایل به رنگ کهربایی است، که به رنگ چوب گرما می بخشد. با زدن چند لایه رنگ روکش محکمی برای سطح چوبی فراهم می کند. از رنگ های مبتنی بر آب دیر تر خشک می شود، بنابراین لازم است تا بین لایه های رنگ بیشتر صبر کنید.

رنگ های روغنی VOCs بالاتری نسبت به رنگ های مبتنی بر آب دارد و بنابراین در تمام نقاط کشور موجود نیست. با شوینده های معدنی آن را تمیز کنید.

رنگ های مبتنی بر آب: خوب اگر شما در حال تلاش برای حفظ رنگ چوب هستید. این نوع رنگ ها بیشتر از رنگ پلی اورتان روغنی به لایه های بیشتری نیاز دارد. این نوع رنگ ها   VOCs کمتری نسبت به رنگ های روغنی دارند اما در طول کار باید از تهویه مناسبی استفاده کرد. با آب و شوینده مناسب باید سطح چوبی را تمیز کنید هرگز از پاک کننده های مبتنی بر آمونیاک بر روی سطح مورد نظر استفاده نکنید.

رنگ های مبتنی بر آب و روغنی اصلاح شده: این نوع رنگ ها سریع خشک می شوند و سازگار با تمام چوب ها هستند؛ با آب سطح چوب را پاک کنید سطح VOC این نوع رنگ ها مانند رنگ های مبتنی بر آب پایین است.

رنگ های براق، نیمه براق؟

رنگ های نیمه براق و براق در دوام با هم تفاوتی ندارند. فقط به یاد داشته باشید هر چه براقیت سطح بیشتر باشد ایراد ها و بافت نامناسب چوب نیز بیشتر نشان داده خواهد شد و مخفی نمی شود.

آیا می توانید از پلی اورتان در داخل یا خارج استفاده کنید؟

اکثر رنگ های پلی یورتان مخصوص سطوح خارجی را می توان در داخل خانه استفاده کرد، اما پلی یورتان داخلی هرگز نباید در خارج از منزل استفاده شود؛ آنها مواد افزودنی ندارند که از اشعه های UV جلوگیری کنند.

ترخیص رنگ پلی اورتان

شرایط ترخیص رنگ پلی اورتان

ترخیص گمرکی، اقدام کالا از طریق اداره گمرک برای تسهیل حرکت محموله به یک کشور (واردات) و خارج از کشور (صادرات) است.

علاوه بر این، ترخیص گمرکی به معنای یک سند صادر شده توسط مقامات گمرکی به یک فرستنده است که نشان می دهد تمام وظایف پرداخت شده است و کالاهای فرستنده برای صادرات پاک می شوند.

یک لایحه ورود نیز به عنوان لایحه حمل و نقل شناخته می شود بیانیه ای از ماهیت و ارزش کالاهای وارد شده یا صادر شده، تهیه شده توسط فرستنده و ارائه شده می باشد.

وارد کننده کالا برای مصرف داخلی باید فایل لایحه ورود به چهار نسخه را وارد کند؛ اصلی و تکراری برای EDI، کپی سوم برای وارد کننده و کپی چهارم به معنای بانک برای ایجاد پول نقد است.

تمام کالاهای وارد شده باید از طریق روش EDI برای معاینه مناسب، ارزیابی، ارزیابی و ارزیابی عبور کنند. این امر به مقامات سفارشی کمک می کند تا مالیات مناسب را بپردازند و همچنین کالاها را در برابر واردات غیرقانونی بررسی کنند. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هیچ وارداتی در هند مجاز نیست اگر وارد کننده شماره IEC صادر شده توسط DFGT را نداشته باشد.

اگر کالا برای استفاده شخصی وارد شود، نیازی به شماره IEC وجود ندارد.

اگر کالا از طریق سیستم EDI پاک شود، هیچ لایحه رسمی ورودی به عنوان آن را در سیستم کامپیوتری تولید نمی شود، اما وارد کننده مورد نیاز برای ارسال یک اعلامیه محموله با تعیین جزئیات مورد نیاز برای پردازش ورودی برای ترخیص گمرکی است.

در سیستم غیر EDI همراه با لایحه ورود توسط وارد کننده یا نماینده خود، برخی اسناد نیز لازم است.

جلوگیری از تاخیر در ترخیص کالا

قیمت دقیق را برای آیتم خود اعلام کنید، حتی اگر آن را به گیرنده ارائه ندهید ارزش برای ارزیابی کار ها و مالیات ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

چندین قطعه را نگه دارید و هر قطعه حمل و نقل را به صورت جداگانه برچسب گذاری کنید.

به درستی تمام اسناد لازم را کامل کنید. پاسخ های خود را به صورت خاص، دقیق و بدون خطاهای املایی بنویسید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات در تمام اسناد گمرکی مورد نیاز سازگار است.

هنگام پر کردن اسناد گمرکی، هر کالا را به صورت جداگانه فهرست کنید و شرح دقیق و دقیق هر یک را ارائه دهید، از جمله آنچه که از آن ساخته شده است و چگونه از آن استفاده می شود.

به وضوح کشور مبدا و تولید کننده کالا را چاپ می کند تا نشان دهد که کالا شما تولید، رشد کرده یا تولید شده است.

اگر از کارگزار شصی استفاده می کنید، لطفا اطلاعات تماس کامل خود را وارد کنید.

شماره تلفن یا اطلاعات فکس را برای هر دو فرستنده و گیرنده ارائه دهید.

هر بار که شما در سطح بین المللی کالا هایی را حمل می کنید، باید چند مرحله اضافی برای آماده سازی حمل و نقل خود را برای فرایند ترخیص گمرکی انجام دهید. قوانین ترخیص، خدمات دولتی اداره قوانین تجارت بین المللی، هر گونه حمل و نقل را بازرسی و تنظیم می کند تا اطمینان حاصل شود که محتویات مطابق با مقررات کشور مقصد است. این مجموعه بهترین خدمات را در زمینه ترخیص کالا از جمله ترخیص رنگ پلی اورتان با بهترین خدمات در اختیار شما قرار می دهد.

زمانی کارگزاران گمرکی در حال تغییر مقررات حمل و نقل بین المللی در مورد از طرف فرستنده و دریافت کننده هستند، اطمینان حاصل کنید که هر حمل و نقل با قوانین لازم مطابقت داشته باشد. برخی شرکت ها شامل کارگزاری با هر حمل و نقل بین المللی است، هرچند شما همچنین می توانید از کارگزار خود استفاده کنید.

به عنوان صادر کننده، شما مسئول آماده سازی تمام اسناد گمرکی مورد نیاز برای حمل و نقل بین المللی خود هستید. اطلاعات بیشتر در مورد کدام اسناد مورد نیاز برای پر کردن، همراه با راهنمایی در مورد آنچه که باید شامل، با استفاده از برخی شرکت ها بین المللی حمل و نقل می باشد.

اکثر حمل و نقل هایی که از مرزهای بین المللی عبور می کنند، به وسیله دولت واردات کشور، ارزیابی وظیفه و مالیات می پردازند. درباره این اتهامات بیشتر بدانید و انتظار دارید که بتوانید از شگفتی ها اجتناب کنید و زمان، پول و تلاشتان را حفظ کنید.

مقررات و الزامات حمل و نقل بین المللی می تواند به سرعت تغییر کند، اما ماندن در آنها نباید دشوار باشد. برخی شرکت ها هشدارهای نظارتی و به روز رسانی برای حمل و نقل بین المللی را برای کمک به حفظ شما از هر گونه پیشرفت های جدید ارائه می دهند.

در حالی که حمل یک محصول، بسته به مراقبت، یا مورد ناپدید شدن در خارج از کشور ممکن است به نظر دلهره آور باشد، روند بسیار شبیه حمل یک بسته در داخل کشور است. تفاوت قابل توجهی در میزان اجرای کاغذ کاری و گزینه های تحویل وجود دارد، اما روند حمل و نقل کلی همچنان مشابه است.

برای ترخیص رنگ پلی اورتان با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۴۱۶۱۳۴۹۰ تماس بگیرید.

09141613490