به طور معمول کشور ها برای پیشبرد صنعت و توسعه اقتصاد شان دست به واردات مواد اولیه ای که مورد نیاز کارخانجات و یا شرکت های تولیدی هستند می زنند. در میان شرکت های بازرگانی و اغلب تاجران آن ها مانند آرمان ندا ترخیص با ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرک به پیشرفت شرکت و اقتصاد کشور کمک بزرگی می کنند.

اگر زمانی یک کشور از نظر امکانات تولیدی و یا عدم دسترسی به مواد اولیه صنعتی ضعیف باشد و یا با مشکل رو به رو شود باید برای پایداری اقتصاد کشورش هم شده دست به واردات مواد اولیه در زمینه تولید انواع محصولات صنعتی بزند.

در ایران واردات مواد اولیه با توجه به زیاد بودن خط های تولید و زیاد شدن کارخانه های صنعتی در زمینه های مختلف مانند تولید صنایع دارویی، صنایع خودرو سازی، هوا فضا، ماشین آلات، صنایع غذایی، پتروشیمی و غیره… ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرک یک تجارت پر سود به حساب می آید به شرطی که از گروه بازرگانی خوب مانند آرمان ندا ترخیص کمک بگیرید زیرا تاجران آن ها از چگونگی مراحل واردات و ترخیص مواد اولیه مورد نیاز شرکت های تولیدی به خوبی آشناییت دارند.

ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرک دارای قوانین و قواعد خاصی است. در صورتی که با آن ها آشناییت کافی نداشته باشید در همان ابتدای کار شکست می خورید و با ضرر های مالی بسیار رو به رو می شوید.

واردات مواد اولیه کارخانجات

اگر قصد ترخیص مواد اولیه شرکت های دارویی را دارید قبل از این که شروع به انجام کاری کنید یک شرکت تجاری خوب مانند((آرمان ندا ترخیص)) را در نظر بگیرید و با او در رابطه با چگونگی انجام این کار مشورت کنید.

تجار تازه کار و با شرکت های تازه تاسیس با ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرک می توانند به سود کلانی دست یابند اما این کار زمانی انجام می شود که با قوانین این کار آشنا باشید و به خوبی از آن ها پیروی کنید.

گروه بازرگانی آرمان ندا ترخیص با ارائه ی خدمات ویژه در زمینه ی واردات مواد اولیه و ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرک می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما در نظر گرفته شود. در واقع هر چه انتخاب درست تری داشته باشید هم هزینه ی کمتری پرداخت می کنید هم سود بیشتری نصیبتان می شود.

مراحل ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرک

زمانی که قصد ترخیص مواد اولیه دارید باید مدارک و اسناد ثبت و سفارش، برگه های پرداخت هزینه ها، ترخیصیه، اظهارنامه ها، مجوز های حمل و نقل، انبار نامه و غیره…. را به همراه داسته باشید. به یاد داشته باشید قبل از جمع اوری این اسناد باید حتما به یک گروه بازرگانی مراجعه کنید تا از این راه سازمان ها و مراجع قانونی مجوز های واردات و ترخیص مواد اولیه کارخانجات از گمرک را دریافت کنید تا در نهایت یک تجارت قانونی داشته و در مسیر با مشکلی مواجه نشوید.

شرکت آرمان ندا ترخیص آمادگی خود را در جهت عقد قرار داد با شرکت ها، صاحبان کالا و کارخانجات جهت ترخیص کالا های شان از گمرک های جلفا، خوی و رازی اعلام می کنند. از جمله مهم ترین خدمات این شرکت شامل:

  • صادرات انواع کالا هایی که در ایران مجاز هستند
  • اخذ ثبت سفارشات، اخذ ثبت آماری و اخذ مجوز مرز نشینی برای واردات انواع کالا های مجاز
  • ترخیص انواع کاغذ، نوشت افزار، مواد اولیه کارخانجات، لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، راه سازی، صنعتی، سواری، آسانسور، ماشین الات کشاورزی، انواع ورق های استیل، انواع سنگ های معدنی، لیفتراک، انواع ژنراتور، انواع لاستیک سواری، سنگین و صنعتی و غیره….
  • حمل، ترانزیت و ترانشیپ انواع کالا های تجاری
  • ارائه خدمات مشاوره ی بازرگانی توسط کارشناسان
  • اخذ استاندارد های لازم و مجوز ها در جهت واردات و ترخیص کالا از گمرک

بهترین ترخیص کار مواد اولیه کارخانه ها

سوالات زیادی در ذهن افرادی که به بازار کار صادرات و واردات وارد می شوند ایجاد می شود که گروه تجاری آرمان ندا ترخیص به ان ها پاسخ داده است. برای مثال سوالی که ممکن است ایجاد شود این است که کوتاژ چیست و چه کاربردی دارد؟

در پاسخ به این سوال به شما می گوییم که هر کالایی در گمرک اظهار شود سامانه گمرکی در ابتدا اظهار نامه و یا اصطلاحا کوتاژ می کند و به سرعت یک شماره اختصاصی به اظهار نامه می دهد. سوال بعدی که ممکن است پیش بیاید این است که کالای شما تا چه تاریخی در انبار گمرک می ماند و چه زمانی ترخیص می شود،؟

در فرودگاه ها تا ۲ ماه و در مکان های عمومی تا ۴ ماه که ابتدای آن از تاریخ تسلیم اظهار نامه اجمالی و فهرست کل بار و تاریخ صدور قبض انبار می باشد. سوال بعدی این است که صاحب کالا از نظر گمرک چه کسی است،؟

کسی که نسخه اسناد خریده شده یا حمل به نام او صدر شده است و توسط بانک مهر شده باشد صاحب کالا شناخته می شود.

مجموعه آرمان ندا ترخیص ارائه دهنده خدمات زیادی در زمینه ی ترخیص کالا از گمرک می باشد از جمله :

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک رازی

در کشور مان شهری به نام خوی وجود دارد که از لحاظ امنیت بسیار کامل است و مرز مشترکی با کشور ترکیه و شهر وان دارد. گمرک رازی در شهر خوی قرار گرفته است و تنها راه ارتباطی با این کشور ترک زبان برای واردات و صادرات کالا محسوب می شود. این مسیر زمینی از لحاظ امنیت در درجه اول قرار دارد. از دلایل مهم بودن این مرز می توان به وجود خط آهن آسیا و اروپا در آن اشاره کرد.

شرکت بازرگانی ارمان ندا ترخیص کلیه ی خدمات صادرات، واردات، ترانزیت، ارائه ی پیمان ارزی، ثبت سفارشات، مشارکت مالی در واردات و صادرات کالا از گمرک رازی، ترخیص کالا از کلیه گمرک ها و بازارچه های مرزی، ارائه ی LCبانکی و اعتبار اسنادی و غیره… را توسط بهترین ترخیص کاران از گمرک رازی به انجام می رساند.

به طور کل برای ترخیص کالا از گمرک رازی و یا هر گمرک دیگری نیازمند انجام تشریفات گمرکی خاصی هستید تا کار ها کاملا قانونی انجام شود. در صورتی که توانایی آماده سازی مدارک و یا اجرای درست قوانین را نداشته باشید جریمه شده و با مشکلات جدی رو به رو خواهید شد پس از ترخیص کاران حرفه ای کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کار ترخیص کالای شما انجام شود.

مدارکی که مورد نیاز برای ترخیص کالا از گمرک رازی است دقیقا به نوع کالای شما جهت واردات و یا صادرات بستگی دارد و به طور معمول شامل مجوز ها و برگه های ترخیصی، پرداخت مالیات، حقوق گمرکی، تعرفه گمرکی، تسهیلات وارد شده به وارد کننده یا صادر کننده می شود. شخصی که با کلیه این قوانین و روند آماده سازی آن ها آشناییت داشته باشد مسلما اجازه نمی دهد هیچ مشکلی برای شما جهت واردات و صادرات به وجود بیاید.

09141613490