یکی از پر مصرف ترین کالا در سر تا سر دنیا کاغذ است که کاربرد های آن بسیار زیاد می باشد. از زمانی که برای اولین بار کاغذ اختراع شد تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری شده است و در ابعاد، رنگ و شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

واردات این محصول کاربردی از کشور های مختلفی انجام می شود، اما به دلیل هزینه بالا در تولید کاغذ اکثر کشور ها تمایل به وارد کردن دارند تا تولید آن. در این زمینه اکثر شرکت های بازرگانی مانند آرمان ندا ترخیص اقدام به وارد کردن انواع کاغذ با تنوع بسیار بالا زده است.

این شرکت که بیش از چند سال سابقه ی واردات و صادرات کالا از گمرک دارد، این اطمینان را به شما می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه کالای مورد نیاز شما را جا با جا و تحویل دهد.

علاوه بر کاغذ هر کالایی که در گمرک باشد طبق مشخصه های خاصی که دارد تعرفه بندی می شود اما کاغذ با توجه به تنوع بالا کد تعرفه های متنوعی هم دارد. در واقع حق العمل کار گمرکی برای ترخیص کاغذ از گمرک با کم ترین هزینه و بیشترین دقت تنها توسط گروه بازرگانی آرمان ندا ترخیص صورت می گیرد. در واقع سابقه ی کاری موفق گروه های تجاری و بازرگانی در زمان واردات و یا صادرات کاغذ می توان در مراحل ترخیص بسیار تاثیر گذار باشد.

 واردات و ترخیص کاغذ از گمرک

در نظر داشته باشید که در واردات کاغذ اگر مدل کاغذ A4باشد وارد کننده از پرداخت مالیات و مالیات بر ارزش افزوده معاف می شود که سبب دو برابر شدن سود بازرگان در واردات کاغذ می شود.

بین کاغذ های وارداتی (کاغذ کپی و کاغذ آ چهار) در گمرک تفاوت هایی وجود دارد و زمانی مجوز لازم جهت واردات آن صادر می شود که سازمان آموزش و پرورش مجوز رسمی و استاندارد را صادر کرده باشد.

اندازه ی کاغذ آ چهار جهت واردات باید برای هر متر مربع از ۴۰ گرم تا ۱۵۰ گرم باشد، از طرفی باید بدون تاشدگی و به صورت ورق ورق باشد. اندازه ها باید در ابعاد  ۳۴۵ و ۲۹۷ میلی متر باشد. اگر تاجران از یک گروه تجاری خوب مانند آرمان ندا ترخیص که دارای افرادی کار بلد و با سابقه هستن کمک بگیرند و تمام هماهنگی های شان را به آن ها بسپارند مدت زمان ۴۰ روزه ترخیص کاغذ از گمرک کمتر می شود.

مراحل ترخیص کاغذ از گمرک

  • ابعاد کاغذ و طراحی روی آن به عنوان دو مورد اساسی در جهت تعیین تعرفه کاغذ در نظر گرفته می شود.
  • تعیین تعرفه کاغد در ابعاد ۴۸۱۰۱۳۰۰ به صورت رول و با ۵ در صد حقوق گمرکی همراه است.
  • اگر تعرفه ی کاغذ به صورت ورق در ابعاد ۴۳۵*۲۹۷ و ۴۸۱۰۱۴۰۰ باشد مشمول ۵ در صد حقوق گمرکی می شود.
  • در صورتی که قصد ترخیص کاغذ از گمرک و استعلام هزینه ی تعرفه های آن را داشتید با گروه فوق حرفه ای آرمان ندا ترخیص در ارتباط باشید.

بهترین ترخیص کار کاغذ از گمرک

  • جهت ارسال کالا از تمام نقاط دنیا به کشور عزیزمان ایران و یا کشور های دیگر یا همان خدمات door to doorاز طریق محل مستقیم یا ترانزیت باز ظرفیتی کامل دارند.
  • ارسال سریع، مطمئن و قیمتی کاملا مقرون به صرفه
  • آماده ی ارائه خدمات از تمامی گرم های جلفا، خوی، رازی و ارومیه
  • آماده ی عقد قرار داد با شرکت ها، کارخانه ها و صاحبان کالا

این شرکت با صادرات انواع کالا های مجاز ایرانی، اخذ ثبت سفارش، اخذ ثبت آماری و اخذ مجوز مرز نشینی برای واردات انواع کالا های مجاز، ترخیص انواع کاغذ، نوشت افزار، پارچه، لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، راهسازی، صنعتی، سواری، ماشین آلات کشاورزی، آسانسور و قطعات آسانسور، انواع ورق های استیل، انواع سنگ های معدنی، انواع ماشین آلات راهسازی، لیفتراک، کشاورزی، انواع ژنراتور، انواع لاستیک سواری، سنگین و صنعتی و غیره….. حمل، ترانزیت و ترانشیپ انواع کالا های تجاری، ارائه ی خدمات مشاوره بازرگانی، گمرکی، اخذ استاندارد ها و مجوز های لازم جهت واردات و ترخیص کالا از گمرک به عنوان معتبر ترین شرکت بازرگانی شناخته شده و مشتریاتی دائمی دارد.

ترخیص کالا از گمرک پلدشت

در شمال غربی ترین نقطه کشورمان و در کنار ساحل رود ارس شهرستان پلدشت قرار گرفته است که یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی محسوب می شود. همچنین در جوار ایالت نخجوان نیز قرار دارد که، دارای امتیاز گمرک و پایانه مرزی می باشد.

ترخیص کالا از گمرک پلدشت توسط شرکت بازرگانی آرمان ندا از جمله راه های بی نظیر برای رسیدن به بازار های آسیایی به حساب می آید. یک / پنجم پایانه مرزی کشور در پلدشت قرار دارد و مرز مشترکی نیز با ترکیه دارد و همچنین در فاصله ی ۴۷ کیلو متری ماکو واقع شده است.

بیشترین عمده کار در پایانه مرزی پلدشت مربوط به صادرات می شود و محلی هم برای اقامت و رفت و آمد مسافرانی محسوب می شود که نیت اقامت در کشور ایران و کشور ترکیه را دارند. این پایانه دومین گمرک فعال در کشور محسوب می شود که ترانزیت کالا های خارجی با رویه تیر را دارد.

استان آذربایجان راه های ارتباطی زیادی با گمرک ها و کشور های خارجی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد: یک مرز مشترک با نخجوان در پلدشت، با شمال عراق از راه گمرک تمرچین، با کشور ترکیه از راه گمرک بازرگان، گمرک خوی، گمرک رازی، گمرک سرو و غیره…

که در تمامی این گمرک ها شرکت بازرگانی آرمان ندا به صورت حرفه ای فعال می باشد و کالا های شما را با ضمانت کالا و بدون ایجاد خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن ترخیص می کنند.  راه اندازی ترانزیت در گمرک پلدشت مزایای بسیاری داشته است من جمله؛ حضور شرکت های حمل و نقل بین الملل، شرکت های حمل و نقل کالا با سابقه ی کاری طولانی و ارائه ی خدمات حمل و نقلی با کیفیت با کم ترین هزینه و غیره…‌

 

در صورتی که نیاز به تهیه و تنظیم اسناد و مدارک بازرگانی و بانکی، خدمات بازرسی و بیمه کالا، پیگیری مکاتبات گمرکی مشتریان پس از ترخیص، پیگیری دعاوی حقوقی گمرک و مشاوره در زمینه حل اختلافات میان گمرک و صاحبان کالا، گشایش اعتبارات اسنادی و حوالجات ارز، خدمات بازرسی و بیمه کالا داشتید کافی است با آرمان ندا ترخیص در ارتباط باشید.

09141613490