ترخیص کالا از گمرک جلفا

مرز ریلی که بین شهر جلفا در آذربایجان شرقی و روسیه وجود دارد سبب شده است که بیشتر کالا هایی که وارد مرز جلفا می شوند به وسیله ی راه آهن جا به جا شوند. یکی از بزرگ ترین گمرکات زمینی گمرک جلفا است که زمینی بیشتر از ۵۰۰ هکتار دارد.

شرکت آرمان ندا ترخیص با تجربه چندین ساله آماده ی ارائه ی خدماتی همچون ترخیص کالا و تجارت و بازرگانی می باشد. افراد ترخیص کار این شرکت با سال ها کار موفق و آشنایی با قوانین و قواعد کار های مربوط به حمل و نقل و ترخیص کالا را از گمرک جلفا در اسرع وقت با بالا ترین کیفیت  و کم ترین هزینه انجام می دهند.

ثبت سفارش، خرید کالا، حمل و نقل، ترانزیت و ترانشیپ کالا، اخذ مجوزات لازم، دریافت پته گمرکی، دریافت برگ سبز و غیره…. از جمله خدماتی هستند که شرکت آرمان ندا ترخیص به مشتریان خود ارائه می دهند. برای مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز کافی است با آن ها در تماس باشید.

وظایف ترخیص کار کالا از گمرک جلفا

  • گمرک جلفا تمامی کار هایی که به واردات، صادرات و ترانزیت کالا از مبدا و مقصد مربوط می شود را انجام می دهد.
  • کارنه تیر مبدا و مقصد بر عهده گمرک جلفا می باشد.
  • رسیدگی به امور مسافری، مرز نشینان و امانات پستی بر عهده گمرک جلفا است.
  • هر زمان که کوچک ترین مشگل و یا قاچاق کالا در گمرک جلفا ایجاد شود واحد قضایی مستقل در آن جا به آن رسیدگی می کند.
  • و غیره.‌‌‌….

مراحل ترخیص کالا از گمرک جلفا

تمامی مراحل و مدارک ترخیص کالا از گمرک جلفا مانند ترخیص از سایر گمرکات می باشد. زمانی که قصد ترخیص کالا را داشته باشید اظهار نامه ای را باید تنظبم کنید که شامل تمامی مدارک لازم مانند قبض انبار، پروفرما، اینویس، گواهی ثبت سفارش، فاکتور خرید و فروش، بیمه نامه، بارنامه، مدارک حمل و نقل، گواهی بازرسی، گواهی آزمایشگاه و غیره… می شود.

مزیت های داشتن یک ترخیص کار:

از آن جایی که کار ترخیص کالا از تمامی گمرکات پیچیده و سخت است و بنا به دلیل موقعیت های سیاسی و اقتصادی قوانین دائما در حال تغییر می باشد کمک گرفتن از یک ترخیص کار حرفه ای و همکاری با گروه تجاری آرمان ندا ترخیص می تواند بزرگ ترین کمک به شما باشد تا کار های مربوط به ترخیص در کوتاه ترین زمان ممکن با کم ترین هزینه و بدون هیچ نقصی به درستی انجام شود.

هزینه ی ترخیص کالا از گمرک جلفا

با توجه به نوع کالا و میزان آن هزینه ی ترخیص کالا از گمرک جلفا متفاوت می باشد.  اما چند مورد اساسی پرداخت هزینه برای ترخیص کالا وجود دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • هزینه ی حمل و نقل کالا
  • هزینه ی بازرسی و آزمایشگاه
  • حقوق ورودی و سود بازرگانی

 زمانی که قصد دارید کالای مورد نظر تان از گمرک جلفا به سرعت ترخیص شود باید به گمرک هایی سر بزنید که برخی از کالا های شان را به صورت تخصصی وارد می کنند. گمرک جلفا نیز از این قاعده مستثتی نیست و مواردی از قبیل پارچه، دخانیات، لاستیک  چسب، لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال و فریزر، ماشین ظرف شویی، ماشین لباس شویی، تلویزیون و غیره..‌ انواع شیر آلات، انواع بشقاب و چینی، انواع فرش های دست باف و ماشینی، انواع اسباب بازی و غیره.. را به صورت تخصصی وارد می کنند.

همکاری با یک گروه بازرگانی موفق مانند آرمان ندا ترخیص و بهره مندی از خدمات ترخیص کار حرفه ای به شما کمک می کند تا کالا های تخصصی تان را به سرعت از گمرک جلفا ترخیص کنید.

مزایای ترخیص کالا از گمرک جلفا

  • دارای تسهیلات متمایز از سایر گمرکات می باشد.
  • دارای معافیت سود بازرگانی نهایتا تا ۱۵ درصد
  • با بیش از ۵۰ سال سابقه ی کاری حرفه ای و داشتن نیرو های کار بلد تمامی مراحل تشریفات گمرکی را با سرعت بالا به انجام می رسانند.
  • دارای انبار های سقف دار بزرگ در حدود ۱۳۵ هزار هکتار
  • دارای امکانات ایمنی مناسب برای انبار ها
  • پایین بودن هزینه های ماندن کالا در انبار
  • دارای تجهیزات بروز و پیشرفته برای تخلیه و بارگیری کالا ها
  • امکان ورود قطار به داخل برخی از انبار ها که کار تخلیه، توقف و بارگیری درون قطار را به وجود می آورد و هزینه های حمل و نقل را کاهش میدهد
  • جهت حمل و جا به جایی کالا کامیون در تعداد بالا موجود است.
  • کرایه ی پایین جهت حمل کالا با کامیون و وجود تعداد بالای کامیون ها همه و همه این گمرک را به بزرگ ترین گمرک وارد و صادر کننده کالا در ایران تبدیل کرده است.

مجموعه آرمان ندا ترخیص در زمینه ی ترخیص انواع کالا از گمرکات مختلف کشور فعالیت دارد از جمله:

ترخیص کالا در جلفاشرایط ترخیص کالا در جلفا

برای هر کسی که در این زمینه فعالیت دارد و فعالیت های تجاری انجام می دهد، لازم است تا مقداری با مفاهیم و اصول تجارت و بازرگانی آشنا باشد.

ترخیص کالا در جلفا یکی از موارد ضروری برای واردات و صادرات کالا است که برای هر کسی که در این زمینه تازه وارد شده و می خواهد فعالیت داشته باشد لازم است تا اطلاعاتی در این زمینه تجارت و ترخیص کالا در جلفا را به دست آورید.

در حقیقت مراحلی که کالا برای وارد شدن به کشور و یا خارج شدن از کشور را سپری می کند را می توان ترخیص کالا نامید.

علاوه بر این برای سپری کردن این روند به  دانش و آگاهی و همچنین تجربه لازم است همچنین لازم است تا از مشاورین حرفه ای برای ترخیص کالا استفاده کنید تا بتوان کارهای روند ترخیص را با صرف کمترین زمان و هزینه ممکن انجام داد.

علاوه بر این توجه به نوع کالا در روند ترخیص کالا در جلفا برای گرفتن مجوز های ضروری و مهم بسیار با اهمیت می باشد.

سازمان هایی که به منظور اخذ مجوزهای استاندارد جهت ترخیص کالا به آنها مراجعه می شود شامل سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان مبارزه با مواد مخدر، سازمان بهداشت برای مجوز استاندارد، کانون پرورش فکری کودکان و همچنین سایر سازمان های مربوطه می باشد البته این موارد با توجه به نوع کالا است.

برای اظهار کالا در گمرک به چه مدارکی نیاز است؟ مدارکی که برای این منظور در گمرک مورد نیاز قرار می گیرد: اظهارنامه واردات قطعی، کپی کارت بازرگانی معتبر قبض انبار، بارنامه، ترخیصیه، گواهی مبدا، فاکتور یا سیاهه خرید، اعلامیه تامین ارز، پروفرما یا پیش فاکتور، مجوز ثبت سفارش، لیست عدلبندی، بیمه نامه، پروانه بهره برداری، کاتالوگ و بروشور می باشد.

سند های مربوطه در روند احراز هویت به درستی بررسی می گردند و در صورت تایید به صاحب کالا یک شماره ثبت یا کوتاژ اختصاص داده می گردد.

دریافت کوتاژ به این معنی است که اظهارنامه واردات یا صادرات کالا با یک شماره که مختص به صاحب کالا می باشد، ثبت و مهر می شود.

شما می توانید با خیال آسوده کار خود را به این مجموعه ی با سابقه و متبحر بسپارید.

برای ترخیص کاللا در جلفا می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۴۱۶۱۳۴۹۰ تماس بگیرید.

09141613490