ثبت سفارش و اخذ مجوزها

اولین قدم برای ثبت سفارش و اخذ مجوزها ، دریافت کارت بازرگانی است.پس در ابتدا لازم است که در این باره بدانیم.اگر میخواهید وارد این حیطه شوید پس بیزینس کارت نیازتان میشود.مثلا بخواهیم جنس از چین وارد کنیم یا صنایع دستی شهرمان را صادر کنیم.دریافت کارت بازرگانی دارای شرایطی می باشد،اگر شرایط گرفتن کارت شخص حقیقی را دارا هستید میتوانید اقدام کنید و حتی اگر نتوانید کارت بازرگانی را بگیرید و اصرار به این کار داشته باشید یک سری شرکت ها با دستمزد به جای شما ثبت سفارش میکند و جنس را تحویل می دهد.

کارت بازرگانی برای واردات کالا

کارت بازرگانی هیچ ربطی به کشورهای خارجی ندارد انها اصلا به کارت بازرگانی کاری ندارند.کارت را برای کارهای داخل ایران نیاز دارید. از ثبت سفارش تا در آوردن کالا از گمرک.کارت های بازرگانی امروزه تقسیم بندی شده اند .مثلا اگر کسی در حیطه ی ابزارالات فعالیت میکند فقط میتواند در همین حیطه کار کند و نمیتواند با آن کار پوشاک وارد کند. اگر قصد دارید بعد از دریافت کارت بازرگانی آن را اجاره بدهید این کار قبلا باعث شده عده زیادی سواستفاده کرده و مبلغ هنگفتی ارز دولتی را با این روش از مملکت خارج کرده اند. بخاطر همین مسئله وزارت صمت و اتاق بازرگانی روی این قضیه سخت گیری بیشتری میکنند و حتی برای تمدیدش باید یک پروسه ی طولانی را طی کنید.در واقع اعتبار یک شرکت تجاری به داشتن این کارت بازرگانی می باشد که در صادرات،واردات، ثبت سفارش و اخذ مجوزها کاربرد دارد.

تمدید کارت بازرگانی

برای تمدید کارت شخص حقوقی نیاز به پروانه بهره برداری،کداقتصادی،استعلام از ادارات دارایی و ارزش افزوده و بیمه و ثبت و نداشتن بدهی به دولت و پرداخت مالیات های مربوطه و حق عضویت اتاق بازرگانی و ثبت اطلاعات در سامانه مربوطه دارد.البته برای شخص حقیقی نیز شرایط خاص خود را دارد که با مراجعه به اتاق بازرگانی شهرتان میتوانید اطلاعات کاملی را کسب کنید.از مزایا و کاربردهای دریافت کارت بازرگانی میتوان به صادرات کالاهای خارجی و واردات از مناطق آزاد تجاری،شرکت در نمایشگاه های بین المللی،ثبت شفارش و ترخیص کالاهای تجاری،ارتباط و تبادل با تجار،دریافت ویزای تجاری اشاره کرد. اگر شخص حقیقی کارت بازرگانی دریافت کند بعنوان تاجر شناخته میشود.

تاجر دارای امتیازات ویژه ای نسبت به افراد دیگر می باشدو اینکه به دلیل تجارت مجبور هست به کشورهای مختلفی سفر کند که ویزای تجاری برای آنها صادر میشود البته بسته به قوانین کشورها متفاوت می باشد.با دریافت کارت بازرگانی عضویت شما در اتاق بازرگانی به ثبت می رسد با داشتن این کارت شما موفق به دریافت علایم تجاری لاتین برای دارنده کارت میشوید.واردات کالا از مناطق ازاد کشور به مرزهای کشور مجاز می باشد .اعتبار کارت بازرگانی یک تا پنج ساله می باشد و بعد از ان قابل تمدید هست.

شرکت آرمان ترخیص

شرکت آرمان ندا ترخیص  همواره کوشیده است که فرایند ثبت سفارش و اخذ مجوزها را با حساسیت بالا انجام دهد تا هیچگونه خطری کالا های شما را تهدید نکند. از دیگر موراد مورد بحث در حوزه ثبت سفارش به موراد زیر میتوان اشاره کرد.

  • اخذ مجوز ثبت سفارش بازرگانی اقلام
  • دریافت مجوزهای وارداتی از سازمان غذا و دارو، سازمان انرژی اتمی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت دفاع، سازمان
  • قرنطینه گیاهی و حفظ نباتات، تجهیزات پزشکی و کانون
  • فکری کودکان و نوجوانان
  • ثبت نام در سایت بهین یاب و انجام امور مربوط به آن
  • اخذ مجوز ورود و ترخیص کالا از وزارت راه و ترابری
  • اخذ شناسه فروشنده از مبدا و سایت ثبت سفارش
  • دریافت توکن
  • انجام کلیه امور مربوط به اظهار حمل
  • کلیه خدمات مربوط به امور بازرگانی

شما می توانید برای انجام هر یک از امور گمرکی نظیر پیگیری دعاوی حقوقی گمرک ترخیص کالا از گمرک، مشاوره صادرات و واردات کالا از گمرک و … با ما تماس بگیرید.۰۹۱۴۱۶۱۳۴۹۰

09141613490